Instagram


Följ oss på insta


FÖLJ


312 Timmar


...


Första November tvåtusensexton


Den som väntar på ngt gott...


Medicin för själen


Platina (20)


Swisch Så är vi i slutet av Oktober!



Postat av: Anonym

Tro på dig själv! Du känner din häst och en "hjälptygel" gör nog varken till eller från i "skadesyfte" osv.. tycker ditt tänk verkar sunt! Följer en tjej på instagram (Cornelia rylen) en ung tjej som vågar tänka utanför "boxen" dela när det gäller ridstilar, bett och hjälptyglar. Hon har många "problem" hästar hon jobbar med. Känner att jag själv fått bättre självförtroende sedan jag började följa henne, kan ju vara värt att kika på! Och som sagt våga lite på dig själv! Än har ju Denver inte tagit någon skada av något du testat, kanske snarare tvärtom? :)

2016-10-11 @ 10:30:19
Postat av: Anonym

Tro på dig själv! Du känner din häst och en "hjälptygel" gör nog varken till eller från i "skadesyfte" osv.. tycker ditt tänk verkar sunt! Följer en tjej på instagram (Cornelia rylen) en ung tjej som vågar tänka utanför "boxen" dela när det gäller ridstilar, bett och hjälptyglar. Hon har många "problem" hästar hon jobbar med. Känner att jag själv fått bättre självförtroende sedan jag började följa henne, kan ju vara värt att kika på! Och som sagt våga lite på dig själv! Än har ju Denver inte tagit någon skada av något du testat, kanske snarare tvärtom? :)

Svar: Hej.. TACK för ditt fina svar!Jag fortsätter gå på magkänsla, har alltid funkar så här långt och jag har sällan skade hästar *Ta i Trä* Ja, ja följer henne också, stor inspirationskälla! Kram M
My - Hovslagare, Tävlingsryttare, Mamma

2016-10-11 @ 10:30:20

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar: