Instagram


Följ oss på insta


FÖLJ


312 Timmar


...


Första November tvåtusensexton


Den som väntar på ngt gott...


Medicin för själen


Platina (20)


Swisch Så är vi i slutet av Oktober!



Postat av: Anonym

Testa å byta batterie i sändaren, med dåligt batteri på den kan pulsen hoppa både åt ena å andra hållet...

Svar: Ååå tusen tack för tipset! Ska testa det :)
My - Hovslagare, Tävlingsryttare, Mamma

2016-06-07 @ 14:50:30
Postat av: Anonym

Hur ser du på hästägarförsäkran som man skriver på när man anmäler sig till ex treårstestet där det står att hästen ska ha varit frisk och ej ha haft kontakt med smittade hästar de senaste tre veckorna innan tillfället?

Svar: Hej.
Jag anser att det är viktigt men att 3 veckor är en lång tid. Gissar att du egentligen är ute efter mitt deltagande på lördag men en häst som varit förkyld?
Veterinär har varit ute och tagit prover, och följt upp löpande dessa veckor.
Han har vilat längre än vad han behöver och jag har varit noga att han fått vila länge just för denna sak skull. När jag har skrivit snorig har jag inte menat att det "runnit" utan att han varit lite blöt i näsan vilket dom flesta hästar är.
Jag har tagit stor försiktighet och nästan överdrivit med vila osv.
Så nej, jag har inte dåligt samvete att åka på lördag. Han är frisk, varit det ett tag och smittar inte. /M
My - Hovslagare, Tävlingsryttare, Mamma

2016-06-07 @ 21:02:28

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar: