Instagram


Följ oss på insta


FÖLJ


312 Timmar


...


Första November tvåtusensexton


Den som väntar på ngt gott...


Medicin för själen


Platina (20)


Swisch Så är vi i slutet av Oktober!



Postat av: Anonym

Min fyraåring går på rakt äpplebett eller tredelat och femåringen på ett vanligt delat eller tre delat.. Båda går på fasta ringar på båda betten..

2016-02-29 @ 19:12:43
Postat av: Emelia

Min 11 åring rider jag med tredelat vanligt träns bett. Vill varje på honom också, men svårt att hitta bett till en häst som är extremt känslig i munnen. Gummi bett går inte alls på honom, så jag letar fortfarande efter ett bett åt honom.

Mammas 23 åriga herre rids på tredelat tränsbett och sen typ en stång med det är typ tredelat också, svårt att beskriva det.

Sen våran lilla b - ponny på 8 år går på gummit bett och tredelat koppar bett tror jag att det är om inte hans fodervärd har köpt ett nytt bett åt honom.

Svar: Bett är verkligen en djungel! Jag testade rakt lite hårdare gummi till Tessie och hon gick inte alls bra på det, tog inget stöd och var allmänt irriterad! Denver har ja inte "vågat" prova allt för mkt på ännu =)
My - Hovslagare, Tävlingsryttare, Fästmö, Bonusbarn, Gravid

2016-03-01 @ 08:22:42
URL: http://www.nouw.se/emeliaperala

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar: