Instagram


Följ oss på insta


FÖLJ


312 Timmar


...


Första November tvåtusensexton


Den som väntar på ngt gott...


Medicin för själen


Platina (20)


Swisch Så är vi i slutet av Oktober!



Postat av: Jen

Kul, vilken duktig liten häst! Det är så roligt med framstegen de gör. Jag har en 4-åring som har gått med föl som är under inridning just nu men vi håller oss på ridbanan så länge som fölungen är kvar hemma =)

Svar: Ååå kul, kikade in på din blogg, alltid kul att följa andra unhästar i dess utveckling och självklart du som person hur du tänker kring allt =D Kram M
My - Hovslagare, Tävlingsryttare, Fästmö, Bonusbarn, Gravid

2015-11-08 @ 10:53:11
URL: http://www.sparkles.se
Postat av: Elaine & Grizzly

Jag kan som inte låta bli att klicka in mig på blogglänkar där jag ser en skäck skymtas, haha! Bara för att man har en egen fläckis nu... tidigare var det inte alls så. Märkligt. ;) Duktig liten unghäst! Se och lär/härma ska inte underskattas. :)

Svar: Hahaha... jag är precis likadan! Ååå en skäck, snabbt in! Nu är det även fuxar med mycket vitt som drar iom att jag har en sådan kille. Lite löjligt men det är verkligen ögon godis =D
My - Hovslagare, Tävlingsryttare, Fästmö, Bonusbarn, Gravid

2015-11-08 @ 10:58:03
URL: http://faldarello.com

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar: