Instagram


Följ oss på insta


FÖLJ


312 Timmar


...


Första November tvåtusensexton


Den som väntar på ngt gott...


Medicin för själen


Platina (20)


Swisch Så är vi i slutet av Oktober!



Postat av: Anonym

Åååeeeh så underbart...vill föda igen! Grattis igen till lilla ubderverket ♡♡ // sofia sjösten

Svar: haha... Snart blir det en till låter det som?! ;) Då ville jag aldrig göra om det och kanske inte riktigt nu heller men "smärtan" som var värst har jag på någotvis "glömt" med minne att det gjorde ont! Fantastiska kropar vi har egentligen!Kram M
My - Hovslagare, Tävlingsryttare, Fästmö, Bonusbarn, Gravid

2015-11-16 @ 19:42:52
Postat av: Tina.M

Asså det var ju nästan som att läsa om min egen förlossning! Haha ^^ Jag var också 7cm öppen när jag kom in, för sent för EDA. Fick så inne och ute "men bara lite" som dom så fint uttryckte det. Nikki vägde 4020g och var 52cm lång :) Grattis till söta sonen...superfina bilder, vi var så "glömska" och fotade knappt.

Svar: Ååå jag älskar att läsa förlossningsberättelser och höra om andras! Så häfti hur vi upplever allt osv =) Jag hade kameran med, dock vart den kvar i bilen och dom bilder som finns är få tyvärr men får ta mer bilder nu istället =) KRAM och tack <3
My - Hovslagare, Tävlingsryttare, Fästmö, Bonusbarn, Gravid

2015-11-16 @ 19:59:09
Postat av: Linn

Så imponerad att du kommer ihåg allt så på pricken!!!

2016-01-05 @ 10:18:17

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar: