Instagram


Följ oss på insta


FÖLJ


312 Timmar


...


Första November tvåtusensexton


Den som väntar på ngt gott...


Medicin för själen


Platina (20)


Swisch Så är vi i slutet av Oktober!



Postat av: Emelie

Tycker det ser jättefint ut faktiskt. Jag är inget profs heller och har inga tips, just för att jag är sämre än vad du är så det vore korkat av mig att ens försöka. Du har en sjukt fin häst också! :D

Svar: Men va söt du är! <3 Tack så jätte mkt! Kram My
My - Hovslagare, Tävlingsryttare, Fästmö, Bonusbarn, Gravid

2015-12-03 @ 17:33:58
URL: http://nouw.com/stockholmsryttarna
Postat av: Jen

Är det ihopklippt i ordning? Isf är min första rekommendation att lägga ned från början alla tittiga hinder eftersom din häst verkar vara lite osäker (så som ni gjorde senare på vattenhindret). Hellre travhoppa pyttelitet hinder med det tittiga för att hästen ska våga, så kan man ofta sedan ta upp utan problem. Ett tips är att ta mantag när hon hoppar lite större så att du inte råkar ta i munnen när hon hoppar lite större över något hon tycker är lite läskigt :) Annars tycker jag att det ser väldigt mjukt och rytmiskt ut när allt flyter på. Du ser ut att ha ett bra öga till hinder också. Hoppas jag tolkade dig rätt att du ville ha feedback på filmen, annars ber jag om ursäkt :)

Svar: Det är jätte bra! Tack så jätte mycket, uppskattas alltid med trevliga kommentarer.Kram My <3
My - Hovslagare, Tävlingsryttare, Fästmö, Bonusbarn, Gravid

2015-12-04 @ 18:58:14
URL: http://www.sparkles.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar: